Nie rezygnuj z wizyty w serwisie

Zorganizujemy to bez wychodzenia z domu

Serwisuj się bez wychodzenia z domu.

Regularność napraw i wizyt serwisowych, np. przeglądów okresowych jest bardzo ważna dla zachowania własciwego poziomu bezpieczeństwa prowadzenia i użytkowania Twojego Volvo.

 

Nie rezygnuj teraz zaplanowanych wizyt i ewentualnych napraw.

Mając na względzie uszanowanie obaw nas wszystkich o zdrowie i bezpieczeństwo chcielibyśmy jednocześnie zapewnić, iż nie ma powodu dla wstrzymywania się naprawami i przeglądami, które mieli Państwo w planach zlecić.

 

Większość ustaleń dotyczących zakresu pracy możemy poczynić drogą online’ową lub telefonicznie, aby ograniczyć do minimum kontakt bezpośredni. Po akceptacji ustaleń i wyceny zlecenia przystąpimy do działania.

I co najważniejsze nie musisz wychodzić z domu.

Przyjedziemy odebrać Twoje Volvo, a następnie po wizycie odprowadzimy je we wskazane miejsce.

Dla Państwa jednak najważniejszy jest fakt, że nie musicie wychodzić z domu, aby przekazać swoje Volvo w ręce naszych fachowców. Samochód odbierzemy i dostarczymy z powrotem we wskazane przez Państwa miejsce.

 

Jednocześnie oferujemy możliwość użyczenia na czas naprawy samochodu zastępczego na specjalnych warunkach, jeśli tylko takie będzie Państwa życzenie.

 

 

Z uwagi na zaistniale okoliczności godziny pracy naszych salonów i serwisów uległy zmianie, jak poniżej:

 

SALON – samochody nowe i używane pracuje:

  • poniedziałek-piątek w godz. 9-17.00,
  • sobota – nieczynne

SERWIS – części i akcesoria, centrum napraw blacharskich:

  • poniedziałek – piątek w godz. 8-16.00,
  • sobota – nieczynne.

 

Na bieżąco jesteśmy dostępni online lub telefonicznie, odpowiadamy na messengerze. Możecie się Państwo z nami skontatować mailowo lub za pośrednictwem formularza kontaktowego TUTAJ.

 

koronawirus zasady bezpieczenstwa Euroservice Volvo Warszawa infografika
serwis Volvo door to door

Zapewniamy również, że stosujemy się do zaleceń Ministerstwa Zdrowia służących ograniczeniu ryzyka zachorowań. W naszych serwisach dbamy o:

  • Dezynfekowanie rąk – żele dezynfekujące znajdują się w widocznych dla pracowników i Klientów miejscach i kontrolujemy ich bieżące uzupełnianie,
  • Dezynfekowanie powierzchni dotykowych, tzn. biurka, lady i stoły, klamki, poręcze i inne przedmioty są regularnie czyszczone środkiem dezynfekującym
  • Powitania bez podawania ręki,
  • Zachowanie bezpiecznej odległości od rozmówcy 1-1,5 m
  • Używanie rękawiczek jednorazowych przy przyjęciu samochodu i wydaniu samochodu przez pracowników serwisu,
  • Zabezpieczanie specjalnymi foliami ochronnymi elementów „dotykowych” zarówno przy przyjęciu, jak i wydaniu samochodu do Klienta

Zobacz również

$blogid = get_current_blog_id(); if ($blogid == '1') { switch_to_blog($cb); } get_footer(); ?>