Bezpieczny salon i serwis Volvo Euroservice

Nasze obiekty są otwarte i zachowują ciągłość pracy

 

Szanowni Państwo,

W świetle nowych obostrzeń nasze salony, przy zachowaniu odpowiednich zasad dystansu i higieny, mogą być nadal otwarte i dostępne dla naszych Klientów, zarówno serwisowych, jak i zainteresowanych zakupem nowego czy używanego samochodu Volvo. Dbamy o nasze wspólne bezpieczeństwo i Państwa wizyta odbędzie się również przy jego zachowaniu.

 

Godziny otwarcia – poza okresem świątecznym – pozostają bez zmian – sprawdź tutaj.

 

————————————————————————————————————————————————————————————————

W okresie świątecznym pracujemy w następujących godzinach:

 

02.04.2021 Wielki Piątek – pracujemy od godziny 9:00 do godziny 18:00
03.04.2021 Wielka Sobota – nie pracujemy
04.04.2021 Wielkanoc – nie pracujemy
05.04.2021 Poniedziałek Wielkanocny – nie pracujemy
06.04.2021 – pracujemy od godziny 9:00 do godziny 18:00

————————————————————————————————————————————————————————————————-

W Volvo najważniejsi są ludzie.


Dlatego nasza misja — czyli dążenie do ułatwiania i polepszania życia ludzi oraz zwiększania ich bezpieczeństwa — jest dla nas czymś naturalnym. Dzisiaj, podobnie jak w całej naszej historii, skupiamy się na trzech najważniejszych wartościach: bezpieczeństwie, jakości i trosce o środowisko. Oznacza to ochronę tego, co ważne. Nasi Klienci są dla nas najważniejsi ich zdrowie i bezpieczeństwo to podstawowe wartości, dlatego też nasze salony wprowadziły szereg udogodnień, które mogą dostarczyć samochód do domu Klienta.

Udogodnienia wprowadzone przez Volvo Euroservice dla Klientów serwisu:

– Oferujemy usługę „door to door”
– Volvo jako lider innowacyjności umożliwia zdalną diagnostykę samochodu w obrębie autoryzowanego punktu dealerskiego poprzez wewnętrzną sieć Wi-Fi bez konieczności wjeżdżania do hali serwisowej
– Samochody, które są obsługiwane w serwisie przed jego opuszczeniem są poddawane starannemu czyszczeniu i dezynfekcji, dezynfekcji poddawany jest również kluczyk
– Pracownicy serwisu wyposażeni są w rękawiczki jednorazowe, a wrażliwe elementy pojazdu zabezpieczone są jednorazowymi pokrowcami (fotel, dywaniki, kierownica, lewarek zmiany biegów)
– Dostawy części zamiennych do naszych serwisów realizowane są codziennie przy zachowaniu wszystkich procedur logistycznych związanych z bezpieczeństwem epidemiologicznym
– Umawiamy Klientów na określoną godzinę – aby skrócić do minimum czas oczekiwania i przybywania we wspólnej przestrzeni salonu
– Zachowujemy strefy bezpieczeństwa pomiędzy pracownikami i Klientami
– Zachęcamy do płatności bezgotówkowych
– Zdalne płatności internetowe

Udogodnienia wprowadzone przez Volvo Euroservice dla Klientów salonu:

–Uruchomiliśmy możliwość kontaktu online lub telefonicznego zastępując kontakt bezpośredni – na życzenie Klienta cała usługa może być wykonana bez konieczności jakiegokolwiek kontaktu osobistego
– Dezynfekujemy klamki i inne elementy pojazdu, oraz kluczyka – przed przekazaniem ich Klientowi
– Oferujemy rękawiczki jednorazowe dla Klientów, stosuje je także nasz personel
– W naszych salonach można zawierać i wznawiać polisy nie wychodząc z domu – wszystkie formalności będą załatwione online. W związku z tym osoby zainteresowane zakupem polisy mogą skontaktować się z pracownikiem działu ubezpieczeń Volvo Euroservice telefonicznie lub mailowo. Kontakt do osoby zajmującej się ubezpieczeniami Klient znajdzie na naszej stronie w sekcji KONTAKT.

W związku z zagrożeniem epidemiologicznym dotyczącym występowania koronawirusa (SARS-CoV-2) Euroservice Volvo Warszawa podejmuje wszelkie możliwe kroki, aby minimalizować zagrożenie dla swoich Klientów i Pracowników.

Salony, Volvo Selekt (samochody używane Volvo) oraz serwisy są nadal otwarte, jednak dla bezpieczeństwa nas wszystkich zachęcamy również do kontaktu zdalnego. Jesteśmy w pełni dostępni dla Państwa online – zachęcamy do kontaktu poprzez mail, telefon czy chat zamieszczony na stronie.

Skontaktujemy się z Tobą

Masz pytanie? Wypełnij poniższy formularz, skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe.

Zobacz również