Volvo 4x4 - dla kogo napęd na cztery koła? awd euroservice volvo warszawa salon i serwis

Jak długo ładuje się samochód elektryczny?

Samochody elektryczne to przyszłość motoryzacji. I choć ładowanie pojazdu elektrycznego z pewnością jeszcze przez długi czas nie będzie tak wydajne jak tankowanie samochodu wyposażonego w tradycyjną jednostkę napędową, proces ten wcale nie musi być długi, ani problematyczny. Najlepszym tego przykładem jest gama pojazdów Volvo i oferowanych przez markę rozwiązań.

Jak długo ładuje się samochód elektryczny? Gdzie może być podłączony do ładowania? Czy za każdym razem niezbędne jest naładowanie baterii do pełna? Jeśli jako kierowca wciąż obawiasz się wyzwań związanych z ekologicznym przemieszczaniem się po mieście (i nie tylko), zachęcamy do lektury poniższego artykułu. Znajdziesz tutaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz przykładowe procedury ładowania, dzięki którym Twój samochód elektryczny będzie zawsze gotowy do jazdy.

Jak długo trwa ładowanie?

Czas ładowania pojazdu może się różnic w zależności od zastosowanej metody ładowania i modelu. Volvo C40 ładuje się do 80% w czasie niespełna 30 minut. Podobne parametry ładowania oferuje model XC40. Pojazd możesz ładować w warunkach domowych korzystając z ładowarki Wallbox stworzonej specjalnie dla Twojego Volvo lub w podróży. Jednym z miejsc oferujących ładowanie pojazdów elektrycznych Volvo są nasze salony. Strefy ładowania coraz częściej powstają również w obrębie parków i stref przemysłowych, co pozwala na doładowanie pojazdu w trakcie pracy.

Ładowarka Wallbox to funkcjonalne i uniwersalne rozwiązanie, z zalet którego możesz korzystać w pomieszczeniu (np. garażu) lub na zewnątrz (np. na podjeździe). Urządzenie może być mocowane na ścianie lub dedykowanym słupku, co dodatkowo zwiększa spektrum możliwości instalacyjnych ładowarki na posesji. Wallbox posiada zintegrowany uchwyt na 5-metrowy przewód.

Moc ładowarki jest uzależniona od ładowanego pojazdu. W przypadku samochodu elektrycznego wynosi do 11 kW, podczas gdy w przypadku ładowania samochodu plug-in hybrid/Twin Engine do 3,5 kW.

Dlaczego warto zainstalować ładowarkę Wallbox w domu?

Własna stacja ładowania pojazdu elektrycznego zapewnia dużą niezależność. Dodatkowo Wallbox został wyposażony w funkcję łączności Wi-Fi, która umożliwia sprawdzenie stanu ładowania oraz zaplanowanie ładowania przy pomocy telefonu komórkowego, komputera albo tabletu. Planowanie ładowania pozwala skorzystać z energii w bardziej korzystnej cenowo taryfie (np. poprzez ładowanie w nocy), podczas gdy sprawdzenie stanu ładowania daje możliwość efektywnego zarządzania energią i planowania zdarzeń ładowania. Planowanie zdarzeń ładowania to kluczowy element swobody poruszania się samochodem elektrycznym, który możesz ładować w domu, pracy lub dowolnym innym miejscu wyposażonym w dedykowaną infrastrukturę. Tworząc własne procedury ładowania możesz dostosować ładowanie pojazdu do siebie i okoliczności, w jakich użytkujesz samochód w danym dniu.

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń (22) 455 10 00 / (22) 590 62 00
Skontaktuj się z nami

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin

Więcej › w tym danych kontaktowych, danych historii zakupów produktów i usług Volvo oraz danych dotyczących korzystania z serwisów volvocars.com przez Volvo Car Poland sp. z o.o. w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo. Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne, może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia), dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez 30 lat, przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/forms/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: https://www.volvocars.com/pl/footer/polityka-prywatnosci Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa), lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez kontakt głosowy na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie https://www.volvocars.com/pl/footer/polityka-prywatnosci. Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa) lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności za pomocą poczty elektronicznej, a także za pomocą wiadomości SMS, na podany przeze mnie adres e-mail lub numer telefonu komórkowego. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie https://www.volvocars.com/pl/footer/polityka-prywatnosci. Mniej ‹

* Dane konieczne do podania w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, przy czym spośród danych: numer telefonu i adres e-mail wystarczy podanie tylko jednej z tych danych wraz z zaznaczeniem odpowiedniej zgody poniżej (druga zgoda jest zgodą na kontakt telefoniczny, zaś trzecia zgoda jest zgodą na kontakt mailowy). Pierwsza z poniższych zgód jest konieczna do zaznaczenia w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, niezależnie od tego, czy podany zostanie numer telefonu czy adres e-mail.

Dealer Euroservice Volvo Warszawa - salon i serwis Volvo otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin
|
Euroservice Volvo Warszawa - salon i serwis Volvo

Używamy plików cookie, aby maksymalnie ułatwić Państwu korzystanie z naszej witryny internetowej, w tym także w celu dostosowania jej zawartości i reklam do Państwa preferencji, oferowania funkcji mediów społecznościowych oraz w celu analizy ruchu. Pliki cookie obejmują pliki związane z kierowaniem treści oraz pliki do zaawansowanej analityki. Więcej informacji podano w sekcji Informacje na stronie z opisem plików cookie. Klikając Akceptuj, wyrażają Państwo zgodę na używanie przez nas plików cookie. Aby zmienić rodzaj wykorzystywanych przez nas plików cookie, prosimy kliknąć „Ustawienia plików cookie”.

ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE
DOSTOSUJ
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIE
ZAWSZE
AKTYWNE

Te pliki cookie są niezbędne do działania naszej witryny internetowej i nie można ich wyłączyć w naszych systemach. Zazwyczaj są one ustawiane tylko w odpowiedzi na działania podejmowane przez użytkownika w celu zgłoszenia żądania wykonania określonej usługi, takie jak ustawienie preferencji w zakresie prywatności, zalogowanie się lub wypełnienie formularza. Użytkownik może określić w ustawieniach swojej przeglądarki, czy chce blokować tego typu pliki cookie lub być o nich ostrzegany, ale niektóre części witryny nie będą wówczas działać.

POMIAR WYDAJNOŚCI

Te pliki cookie pozwalają nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie. Dzięki nim możemy dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, a także zrozumieć, jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Wszystkie dane gromadzone przez te pliki cookie są agregowane, w związku z czym pozostają anonimowe. Jeśli użytkownik nie wyrazi zgody na stosowanie tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedził naszą witrynę ani nie będziemy w stanie monitorować jej działania.

PERSONALIZACJA REKLAM

Pliki ‘cookies’ (tzw. ciasteczka) są wykorzystywane w reklamach Volvo na stronach internetowych stron trzecich, w tym w mediach społecznościowych, i służą nam do mierzenia efektywności kampanii reklamowych. Pozwalają nam dopasowywać treści reklamowe do indywidualnego odbiorcy i ułatwiają kontakt z nami, także poprzez inne kanały komunikacji (e-mail, aplikacja Volvo Cars, media społecznościowe itd.). W przypadku odrzucenia zgody na ich działanie, reklamy (także nasze) będą wciąż pojawiały się podczas przeglądania stron internetowych, a informacje marketingowe będą nadal przesyłane zgodnie z wyrażoną zgodą, jednak treści reklamowe nie będą dobrane indywidualnie i przez to mniej dopasowane do odbiorcy.